Τα smartphones έφεραν έσοδα για την Xiaomi – Τι συμβαίνει με τα EVs

Xiaomi: Έκρηξη εσόδων παρά τις προκλήσεις στην παγκόσμια αγορά

Auto & Moto
Δημοσιεύθηκε  · 3 λεπτά ανάγνωση

Η Xiaomi παρουσίασε ενισχυμένη εικόνα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 30,5%. Η εταιρεία smartphone και ηλεκτρικών οχημάτων ανακοίνωσε τα αποτελέσματα αυτά σε μια περίοδο υποτονικής παγκόσμιας αγοράς.

Ωστόσο, ο πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, αναθεώρησε ελαφρώς τον στόχο της εταιρείας για τις αποστολές smartphone, μειώνοντάς τον στα 175 εκατομμύρια από τον αρχικό στόχο των 180 εκατομμυρίων που είχε τεθεί στο πρώτο τρίμηνο.

Όπως δήλωσε ο Lu σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους, «Αναμένουμε ότι η συνολική αγορά smartphone θα δει ελάχιστη έως καθόλου ανάπτυξη φέτος. Εάν υπάρξει κάποια αύξηση, μπορεί να είναι περίπου 0,1% έως 0,2%. Αυτό είναι κάπως διαφορετικό από την ανάπτυξη που είχαμε προβλέψει στις αρχές του έτους».

Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου ανήλθαν σε 116 δισεκατομμύρια γιουάν (16,16 δισεκατομμύρια δολάρια), υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είχαν προβλέψει 114,7 δισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη σημείωσαν άλμα 75,4% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 10,8 δισεκατομμύρια γιουάν, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών που τα είχαν τοποθετήσει στα 10,1 δισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο αναδείχθηκε ως η μάρκα smartphone με τις περισσότερες πωλήσεις στη Νοτιοανατολική Ασία το δεύτερο τρίμηνο και κατέλαβε τη δεύτερη θέση σε αποστολές στην Ευρώπη, σύμφωνα με το Reuters.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία κατέλαβε την τρίτη θέση με μερίδιο αγοράς 14,7%, όπως ανέφερε, επικαλούμενη στοιχεία από την ερευνητική εταιρεία Canalys.

Οι παγκόσμιες αποστολές smartphone της Xiaomi το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 0,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 42,4 εκατομμύρια συσκευές. Ωστόσο, τα έσοδα από smartphone μειώθηκαν κατά 2,1% στα 45,5 δισεκατομμύρια γιουάν, γεγονός που αποδίδεται στη χαμηλότερη μέση τιμή πώλησης.

Η επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων, αν και ζημιογόνος, συνέβαλε στα έσοδα με 20,6 δισεκατομμύρια γιουάν κατά το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση από τα 18,1 δισεκατομμύρια γιουάν κατά το πρώτο τρίμηνο.

Συνολικά, παραδόθηκαν 81.302 ηλεκτρικά οχήματα στο τρίμηνο του Ιουνίου, σε σύγκριση με τις 75.869 παραδόσεις του μοντέλου SU7 την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου.

Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο YU7 κυκλοφόρησε στα τέλη Ιουνίου, με τις παραδόσεις να ξεκινούν τον περασμένο μήνα, γεγονός που σημαίνει ότι η επίδρασή του δεν έχει ακόμη αποτυπωθεί πλήρως στα αποτελέσματα.

Μαζί με την Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλες νέες πρωτοβουλίες, τα ηλεκτρικά οχήματα κατέγραψαν συνολική καθαρή ζημία 0,3 δισεκατομμυρίων γιουάν στο τρίμηνο του Ιουνίου, μειωμένη από την απώλεια 0,5 δισεκατομμυρίου γιουάν στο πρώτο τρίμηνο.

Ο Lu Weibing εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Xiaomi θα επιτύχει μηνιαία ή τριμηνιαία κέρδη στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Ωστόσο, οι σωρευτικές ζημίες παραμένουν σημαντικές, μετά από μια επένδυση άνω των 30 δισεκατομμυρίων γιουάν στην έρευνα και την ανάπτυξη.

Συνολικά, η Xiaomi έχει πουλήσει 300.000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τον Ιούλιο, από την έναρξη της δραστηριότητάς της στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων τον Μάρτιο του 2024.

Ο Lu τόνισε επίσης ότι η Xiaomi αναπτύσσει την επόμενη έκδοση του τσιπ XRINGO1, το οποίο έχει αναπτύξει η ίδια για κινητά τηλέφωνα.

Οι μετοχές της Xiaomi, η οποία είναι εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ και δραστηριοποιείται επίσης στην κατασκευή οικιακών συσκευών, έκλεισαν με πτώση 1,2% στα 52,4 δολάρια Χονγκ Κονγκ. Ωστόσο, η μετοχή έχει σημειώσει άνοδο 52% μέχρι στιγμής φέτος.